Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EP

V zásadě nula argumentů, jen autorovy pocity a navíc neznalost. Přečtěte si laskavě odborná zdůvodnění a potom pište něco o tom, jak vás nebaví uskakovat

1 1
možnosti
Foto

Někdy by měly odborné argumenty ustoupit selskému rozumu, kvalitě života a jednoduše i prostému vkusu. Vrátit tramvaje na Václavské náměstí je, asi jako přestat vyrábět auta a začít znovu jezdit drožkou. Odborný argument, že by to bylo rozhodně ekologičtější, bohužel neobstojí. Tak proč nakonec na Václavské náměstí nevrátit koňský trh, že?

0 0
možnosti
MR

Ale je to jinak, je zde přetížený tramvajový uzel I.P. Pavlova a  pak vytížená trasa Vodičkova - Jindřišská, vlastně jediná spojnice na Karlín, Vysočany, Žižkov ... . Teď vlastně díky opravě této trasy dojde pomalu ke kolapsu. Je zde tedy přetížený uzel I.P Pavlova, Karlovo náměstí, postačí když zde dojde k havárii a pomalu celá Praha stojí.

Je více než nutné zpětně propojit Královské Vinohrady s Václavským náměstím jak to bylo vždy. Notně tramvaj nemusí přes Václavák, ale může být trasa přes ulici Wasihingtonovu  - Politických vězňů, jedna trasa dolů na Jindřišskou třídu jako spojka a druhá Opletalovou obsloužit Wilsoňák.

Metro je spíše vhodné pro delší cesty, člověk musí sfárat a pak vyfárat což hodně zdržuje.

3 1
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1529x
.

Seznam rubrik